O förespråkare för hämning har varit framgångsrik revolution - Genom Tamer Elshaer



O förespråkare för hämning har varit framgångsrik revolution - Genom Tamer Elshaer
På senare tid och innan Mubarak för rättegång och början av utredningen med honom, och eftersom ingen mer än en månad jag hört en del ljud frustrerande, vilket höjer sina röster, misslyckande av vår välsignade revolution befrielse revolutionen som befriade Egypten från de korrupta ordning (Mubarak och hans medhjälpare) och jag har haft smärtor mig lika mycket som skåran på samma Mubarak vad jag hör, jag nu meddela er, o söner och nationella nyheter bröllop Gamal och Alaa, Xbox migration jag förkunna för dig också att bedömas efter dem och deras far i fängelse femton dagar i väntan på undersökning kommer jag förkunnar för er Guds seger för soldaterna rätten att folket i Egypten de troende som inte har avskräckt dessa ljud hämmande för de fortsätter i sin kamp, ​​var det tänkt att revolutionen lyckades avgång för Mubarak på elfte februari, bevis är själva det pågår fortfarande och revolutionen slutade inte förrän rättegången av ordföranden eller till och med dödsstraff är att placera ett förbud mot revolutionen är revolutionen för att rensa allt som är korrupt och om revolutionen lyckades ta av huvudet på korruption och Mgamthm det hittills inte har lyckats bort de frön av korruption som fortfarande är djupt rotad i medvetandet hos många av oss, och nu är jag säker på att vi tillbaka från mindre jihad till större jihad, en rengörande oss tillbaka till Gud och kontrollera oss i både stora och små, tid att rena vår älskade Egypten för mutor och favorisering, dags att rena våra sinnen från falsk anklagelse utan bevis till andra, dags att begrava frestelsen och inte efter den enskilda verksamheten och göra det frågan om en nation, tid att förena och vara vårt ord till hjärtat av en man, är det dags att bygga det Tltvo tillbaka och se framåt, och anslöt oss Iadeap dämpning och slutade med ditt tänkande på detta behöver vi dina händer och dina hjärtan och era tankar så vi främjar vår nation och råder i världen (och på den dagen troende skall fröjda sig i Allahs seger.)

 

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك