O šalininkai slopinimas buvo sėkminga revoliucija - Iki Tamer Elshaer



O šalininkai slopinimas buvo sėkminga revoliucija - Iki Tamer Elshaer
Pastaruoju metu ir iki Mubarakas į teismą ir jam pradžioje atliekant tyrimą, ir kadangi nė kiek daugiau nei mėnesį aš girdėjau garsus nelinksma, kurie kelia savo balsus, sugadintas nesėkmės mūsų revoliucija palaimino išsivadavimo revoliucija išvadavo Egiptas nuo režimą (Mubarakas ir jo padėjėjų), ir aš skausmai man kiek Mubarakas žingsniu tuo pačiu ką girdi, aš dabar skelbiu jums, sūnus ir nacionalinių naujienų vestuvių Gamal ir Alanas, Xbox migracijos aš skelbiu jums taip pat būti vertinami ir jų tėvą į kalėjimą penkiolikai dienų iki tyrimo, aš skelbiu jums Dievo pergalė karių teisę Egiptas žmonių tikinčiųjų, kurie nebūtų atgrasomi šiuos garsus slopinantis, nes jie ir toliau savo kovą, buvo manoma, kad revoliucija pavyko Mubarakas išvykimo į vasario vienuoliktą iš, įrodymų faktinį ji vis dar tęsiasi, ir revoliucija nesibaigė kol Prezidentas bandomąją ar net mirties bausmė yra pateikimo revoliucija draudimas yra prapūtimo revoliucija visi, kad yra pažeistas ir jei revoliucija pavyko pakilti korupcija vadovų ir Mgamthm ji iki šiol nepavyko ne mums sėklų su korupcija, kuri vis dar įsišaknijusi iš proto daug, ir dabar esu įsitikinęs, kad mes atgal iš mažesnio džihadas į didesnį džihadą, valymo save atgal į Dievą ir kontrolės save tiek didelėms ir mažoms, laikas valyti mūsų mylimas Egipto kyšininkavimo ir favoritizmo, laikas valyti mūsų protus iš neteisingus kaltinimus be įrodymų kitiems, laiko palaidoti pagunda, o ne po individualaus verslo ir padaryti jį vyras išdavimo tauta, laikas vienytis ir būti mūsų žodis į vieną širdį, atėjo laikas jį atstatyti Tltvo atgal ir žiūrėti į priekį, ir prisijungė prie mūsų Iadeap slopinimo ir baigė su jūsų mąstymas apie tai, mums reikia jūsų rankų ir jūsų širdis ir protus, kad mes skatinti mūsų tautos ir dominuoti pasaulyje (ir tą dieną tikintieji džiaugtis Dievo pergalė.)

 

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك