O voorstanders van remming is succesvolle revolutie - Door Tamer Elshaer



O voorstanders van remming is succesvolle revolutie - Door Tamer Elshaer
In de afgelopen tijd en voorafgaand aan Mubarak van het proces en de start van het onderzoek met hem, en omdat er geen meer dan een maand hoorde ik sommige geluiden frustrerend, dat verhoogt hun stemmen, het falen van onze revolutie gezegende bevrijding revolutie die Egypte bevrijdde van de corrupte regime (Mubarak en zijn adjudanten) en ik heb pijn had me zo veel als de inkeping op hetzelfde Mubarak wat ik hoor, ik nu aan te kondigen aan u, o zonen en nationale nieuws bruiloft Gamal en Alaa, de Xbox migratie zal ik verkondigen u ook worden beoordeeld op hen en hun vader in de gevangenis vijftien dagen in afwachting van onderzoek, zal ik verkondig u Gods overwinning voor de soldaten recht om het volk van Egypte de gelovigen die niet hebben afgeschrikt deze geluiden remmende want ze blijven in hun strijd, werd gedacht dat de revolutie Mubarak de opvolger van het vertrek van op de elfde februari, het bewijs is eigenlijk het is nog aan de gang en de revolutie betekende niet het einde tot het proces van de president of zelfs de doodstraf is het plaatsen van een verbod op revolutie is de revolutie voor het afzuigen dat alles is corrupt en als de revolutie in geslaagd te nemen uit de hoofden van corruptie en Mgamthm het tot nu toe nog niet in geslaagd uit de zaden van de corruptie die nog steeds is ingebakken in de hoofden van velen van ons, en nu ben ik zeker van dat we zijn terug van de kleine jihad de grotere jihad, een reinigende ons terug naar God en de controle onszelf in zowel grote als kleine, tijd om Egypte te reinigen onze geliefde van omkoping en vriendjespolitiek, tijd om geesten te reinigen ons van de valse beschuldiging zonder bewijs aan anderen, tijd om de verleiding begraven en niet naar aanleiding van de individuele bedrijven en maken het de afgifte van een natie, de tijd om zich te verenigen en worden ons woord naar het hart van een man, is het tijd om het te bouwen Tltvo terug en kijken ernaar uit, en kwamen bij ons Iadeap demping en afgewerkt met uw gedachten over dit, we moeten je handen en je hart en je geest te bevorderen, zodat we onze natie en de wereld de overhand (en in die dag zullen de gelovigen zich verheugen in de overwinning van Allah.)

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك