O atbalsta inhibīcijas ir bijis veiksmīgs revolūciju - Līdz Tamer Elshaer



O atbalsta inhibīcijas ir bijis veiksmīgs revolūciju - Līdz Tamer Elshaer
Pēdējā laikā un pirms Mubarak par tiesu un viņam izmeklēšanas uzsākšanas ar, un tā kā ne vairāk kā mēnesi es dzirdēju dažas skaņas nomākta, kas palielina viņu balsis, ka nav mūsu revolūcijas laimīgs atbrīvošanās revolūcija, kas atbrīvoja Ēģipte no korumpētiem režīms (Mubarak un viņa aides), un man ir bijusi sāpes mani tik daudz, cik iecirtums tajā pašā Mubarak, ko es dzirdu, es tagad paziņot jums, O dēli un valsts ziņu kāzu Gamal un Alaa, Xbox migrācijas es sludina jums arī vērtēt pēc viņiem un viņu tēvs cietumā piecpadsmit dienu laikā pirms izmeklēšanas, es sludināt jums Dieva uzvara karavīru tiesības uz Ēģipti cilvēkiem ticīgo, kuri nav atturēt šīs skaņas inhibitoru, jo viņi turpina savu cīņu, tika uzskatīts, ka revolūcija izdevās atiešanas Mubarak gada vienpadsmitajā februāra pierādījumi ir faktiski tas joprojām turpinās un revolūcija nebeidzās līdz priekšsēdētāja izmēģinājuma vai pat nāves sodu, ir laist aizliegums revolūcija revolūcija attīrīšanas viss, kas ir bojāts, un, ja revolūcija izdevās pacelties vadītāji korupciju un Mgamthm to līdz šim nav izdevies pie mums sēklas korupciju, kas joprojām ir iesakņojušies un prātos no daudziem, un tagad es esmu pārliecināts, ka mēs esam atpakaļ no mazākā džihādu, lai lielāku džihāds tīrīšana sevi atpakaļ pie Dieva un kontroli sevi gan lieliem un maziem, laiks tīrīt mūsu mīļais Ēģipte kukuļdošanu un favorītisma, laiks, lai iztīrītu mūsu prātu no viltus apsūdzības, bez pierādījumiem ar citiem, laika, lai apglabāt kārdinājumam, nevis pēc atsevišķiem komercdarbības un dara to jautājumu tauta, laiks apvienoties un būt mūsu vārdu centrā viena cilvēka, ir pienācis laiks, lai izveidotu to Tltvo atpakaļ, un ceram, un pievienojies mums Iadeap amortizācijas un gatavo ar savu domāšanu par šo, mums ir nepieciešama jūsu rokas un savas sirdis un jūsu domas, lai mēs veicinātu mūsu tautas un dominē pasaulē (un tanī dienā ticīgie priecāsies Allah's uzvaru.)

 

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك