O zagovornici inhibicije je bila uspješna revolucija - By Tamer Elshaer



O zagovornici inhibicije je bila uspješna revolucija - By Tamer Elshaer
U novije vrijeme, a prije Mubaraka za suđenje i početka istrage s njim, a budući da nema više od mjesec dana sam čuo neke zvukove frustrirajuće, koji podiže svoj ​​glas, neuspjeh naše revolucije blagoslovi oslobođenja revolucija koja oslobodio Egipat od korumpiranog režima (Mubarak i njegovi pomoćnici), a ja sam imao bolove me koliko zareza u isto Mubarak ono što sam čuo, ja sada najavljuju da tebi, sinovi i nacionalne vijesti vjenčanje Gamal i Alaa, Xbox migracija ću navješćujemo vama također biti suđeni na njih i njihov otac u zatvoru petnaest dana u tijeku istrage, ja ću navješćujemo vama: Bog je pobjeda za vojnike pravo na ljude Egipta vjernika koji nisu odvraćeni ti zvukovi inhibitorni jer su i dalje u svojoj borbi, to je mislio da je revolucija uspjela odlaska Mubarak na jedanaesti veljače, dokaz je stvarni to je još uvijek u tijeku, a revolucija nije kraj dok suđenje predsjednika ili čak i smrtne kazne je stavljanje zabrane na revoluciju je revoluciju čišćenja sve što je oštećena i ako je revolucija uspjela skinuti glave korupcije i Mgamthm to do sada nije uspio u off sjeme korupcije koja je još uvijek ukorijenjen u svijesti mnogih od nas, i sad sam siguran da smo natrag od manje džihad za veću džihad, čišćenje sebe natrag k Bogu i kontroliramo sami sebe u oba velikih i malih, vrijeme da očisti naše drage Egipat za primanje mita i favoriziranje, vrijeme da očisti naše umove od lažne optužbe, bez dokaza drugima, vrijeme da zakopaju u napast, a ne slijedeći individualne poslovne i čine ga pitanje nacije, vrijeme da se ujedine i biti naša riječ za srce jednog čovjeka, to je vrijeme to graditi Tltvo natrag i gledati prema naprijed, a pridružio nam Iadeap prigušivanja i završio sa vaše razmišljanje o tome, trebamo vaše ruke i srca vaša i vaše misli pa smo promovirati naše nacije, a prevladavaju u svijetu (i na taj dan će se vjernici radovati u Allahovu pobjedu.)

 

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك