חסידי O של עיכוב כבר מהפכה מוצלחת - מאת תאמר Elshaer



 חסידי O של עיכוב כבר מהפכה מוצלחת - מאת תאמר Elshaer
פעמים בשנים האחרונות ולפני מובארק למשפט ואת ההתחלה של החקירה איתו, מאז אין יותר מחודש שמעתי קצת נשמע מתסכל, מה שמעלה את קולם, את כישלון המהפכה המבורכת שלנו השחרור המהפכה ששיחררה את מצרים מן המושחתים המשטר (מובארק ועוזריו) ויש לי כבר כואב לי כמו החריץ בבית מובארק אותו מה שאני שומע, אני עכשיו להודיע ​​לך, בנים O ו לאומי החתונה החדשות גמאל ו עלאא, ההגירה Xbox אני יהיה להכריז אליך גם להישפט על אותם לאביהם עשרה ימים בכלא עד לחקירה, אני יהיה להכריז לך ניצחון של אלוהים עבור החיילים זכות העם ממצרים הנאמן אשר לא הרתיעו את הקולות האלה מעכבות עבור הם ממשיכים במאבקם, זה היה המחשבה כי המהפכה הצליחה עזיבתו של מובארק על הי"א בפברואר, הראיות הוא בפועל היא עדיין פעילה המהפכה לא הסתיימה עד במשפטו של הנשיא או אפילו עונש מוות הוא הצבת איסור על מהפכה היא מהפכה של הקאה כל כך מושחתת ואם המהפכה הצליחה לקחת את ראשיהם של שחיתות Mgamthm אותו עד כה לא הצליחה את זרעי השחיתות שבה היא עדיין מושרשת בתודעתם של רבים מאיתנו, ועכשיו אני בטוח שאנחנו בחזרה מן פחותה הג 'יהאד כדי יותר הג' יהאד, טיהור עצמנו בחזרה אלוהים ולשלוט על עצמנו גדולים קטנים, זמן הן כדי לטהר מצרים האהוב שלנו של שוחד משוא פנים, הפעם כדי לטהר את דעתנו מן שווא ההאשמה ללא הוכחת לאחרים, הזמן לקבור את הפיתוי ולא הבאות העסקי הפרט ולהפוך אותו הנושא של אומה, זמן להתאחד ולהיות מילה שלנו בלב של אדם אחד, זה הזמן לבנות אותו Tltvo לאחור ולהביט קדימה, והצטרף אלינו Iadeap דעיכת סיים עם החשיבה שלך על זה, אנחנו צריכים את הידיים ואת הלב והראש שלך כדי שנוכל לקדם את האומה שלנו לנצח את העולם (וגם כי המאמינים יום ישמחו בניצחון של אללה.)

 

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك