مدافعان ای مهار شده است انقلاب موفق -- با تامر Elshaer

 
مدافعان ای مهار شده است انقلاب موفق -- با تامر Elshaer 
در سالهای اخیر و قبل از محاکمه و مبارک برای آغاز تحقیقات با او ، و از آنجایی که هیچ بیش از یک ماه من شنیده ام برخی از تلفن های موبایل نا امید کننده ، که صدای آنها را بالا می برد ، شکست پر برکت انقلاب ما انقلاب آزادی که فاسد آزاد مصر از رژیم (مبارک و مشاوران او) و من به حال دردهای من تا آنجا که شکاف در مبارک همان چیزی است که من بشنوم ، من در حال حاضر علا اعلام به شما ای ، پسران و ملی خبر عروسی و جمال ، مهاجرت ایکس باکس من به شما اعلام به نیز می تواند آنها را مورد قضاوت قرار در و پدر خود را در پانزده روز زندان در انتظار تحقیق ، من به شما اعلام به این پیروزی خدا را برای سربازان حق مردم مصر وفادار که باز نداشته است این برای تلفن های موبایل مهار برای آنها مبارزه ادامه خود را در بود ، در فکر که انقلاب فوریه موفق به خروج از مبارک در تاریخ یازدهم ، شواهد واقعی آن هنوز ادامه دارد و انقلاب هم انقلاب نه تا پایان محاکمه رئیس جمهور و یا حتی مرگ محکوم شده است قرار دادن ممنوعیت پاکسازی است از انقلاب همه که فاسد است و اگر انقلاب موفق شد در را خاموش سر از فساد و Mgamthm آن تا کنون موفق شده است نه در خارج از بذر فساد ریشه دوانده که هنوز هم در ذهن بسیاری از ما ، و در حال حاضر من مطمئن هستم که ما در حال بازگشت از جهاد کمتر به جهاد بزرگتر ، خودمان را پاک بازگشت به خدا و کنترل خودمان را در هر دو بزرگ و کوچک ، به زمان مصر را پاک محبوب ما از رشوه خواری و قائل شدن نسبت بکسی ، زمان برای پاکسازی ذهن ما را از اتهام نادرست بدون مدرک به دیگران ، زمان به دفن وسوسه و پس از نه کسب و کار فردی و مرد ، آن را به موضوع ملت ، زمان برای متحد کردن و ما خواهد بود کلمه به قلب یکی ، آن را به جلو زمان برای ساخت آن Tltvo به عقب و نگاه ، و ملحق به ما Iadeap میرایی به پایان رسید و با تفکر خود را در مورد این ، ما باید دست و دل و ذهن خود را به طوری ملت ما ارتقاء ما و غلبه جهان (و مؤمنان را در روز است که پیروزی شادی خدا در.)

 

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك