O forkjemperne for hemming har vært vellykket revolusjon - Av Tamer Elshaer



O forkjemperne for hemming har vært vellykket revolusjon - Av Tamer Elshaer
I nyere tid og før Mubarak for prøving og starten av etterforskningen med ham, og siden ikke mer enn en måned jeg hørte noen lyder frustrerende, noe som hever sine stemmer, det at vår revolusjon velsignede frigjøringen revolusjonen som frigjorde Egypt fra det korrupte regime (Mubarak og hans medhjelpere) og jeg har hatt smerter meg så mye som hakket på samme Mubarak det jeg hører, jeg nå kunngjøre deg, O sønner og nasjonale nyheter bryllup Gamal og Alaa, Xbox migrasjon vil jeg forkynner dere også bli dømt på dem og deres far i fengsel femten dager i påvente av etterforskningen, vil jeg forkynner dere Guds seier for soldatene rett til folket i Egypt de troende som ikke har avskrekket disse lydene hemmende for de fortsette i deres kamp, ​​ble det antatt at revolusjonen lyktes avgang av Mubarak på den ellevte februar, bevis er selve det pågår fortsatt og revolusjonen ble ikke avsluttet før rettssaken mot presidenten eller til dødsdommen er å plassere et forbud mot revolusjon revolusjonen av purging alt som er ødelagt og om revolusjonen lyktes i ta av hodene på korrupsjon og Mgamthm det så langt ikke har lykkes i utenfor frø av korrupsjon som fortsatt er inngrodd i hodet på mange av oss, og nå er jeg sikker på at vi er tilbake fra mindre jihad til større jihad, en rensende oss tilbake til Gud og styre oss selv i både store og små, på tide å rense vår elskede Egypt av bestikkelser og favorisering, tid til å rense våre sinn fra falske anklager uten bevis for andre, tid til å begrave fristelsen og ikke følge den enkelte virksomhet og gjøre den til spørsmålet om en nasjon, tid til å forene og være vårt ord til hjertet av en mann, er det på tide å bygge den Tltvo tilbake og ser fremover, og ble med oss Iadeap demping og ferdig med å tenke på dette, trenger vi din hender og deres hjerter og deres sinn, slik at vi fremmer vår nasjon og vinne verden (og på den dagen troende vil fryde seg i Allahs seier.)

 

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك