O penyokong inhibisi telah revolusi yang berjaya - Dengan Tamer Elshaer



O penyokong inhibisi telah revolusi yang berjaya - Dengan Tamer Elshaer
Dalam beberapa kali dan sebelum Mubarak untuk diadili dan awal penyelidikan dengan dia, dan kerana tidak lebih dari satu bulan aku mendengar beberapa suara frustasi, yang menimbulkan suara mereka, kegagalan pembebasan revolusi kita diberkati revolusi yang membebaskan Mesir dari korup rejim (Mubarak dan para pembantunya) dan saya telah sakit saya sebanyak takik di Mubarak sama apa yang saya dengar, sekarang saya mengumumkan kepada anda, anak O dan perkahwinan nasional berita Gamal dan Alaa, penghijrahan Xbox Aku akan memberi kepada anda juga dinilai pada mereka dan ayah mereka dalam tempoh lima belas hari penjara sambil menunggu hasil penyelidikan, saya akan memberitakan kepadamu kemenangan Allah bagi para askar yang tepat kepada orang-orang Mesir yang setia yang tidak menghalang suara ini hambat kerana mereka meneruskan perjuangan mereka, hal itu dianggap bahawa revolusi berjaya berlepas Mubarak pada kesebelas Februari, bukti aktual masih berlangsung dan revolusi tidak berakhir sampai sidang Presiden atau bahkan hukuman mati adalah meletakkan larangan revolusi adalah revolusi pembersihan semua yang korup dan jika revolusi berjaya melepas kepala Mgamthm rasuah dan setakat ini belum berjaya dari bibit rasuah yang masih tertanam di benak banyak dari kita, dan sekarang saya yakin bahawa kita kembali dari jihad kecil ke jihad yang lebih besar, pembersihan diri kita kembali kepada Tuhan dan pengendalian diri di kedua-dua kecil, masa dan besar untuk membersihkan kita Mesir tercinta rasuah dan pilih kasih, masa untuk membersihkan fikiran kita dari tuduhan palsu tanpa bukti kepada orang lain, masa untuk menanam godaan dan tidak mengikuti perniagaan individu dan membuatnya masalah bangsa, masa untuk menyatukan dan kata kami ke jantung satu orang, saatnya untuk membinanya Tltvo kembali dan melihat ke depan, dan bergabung dengan kami Iadeap redaman dan selesai dengan pemikiran anda tentang ini, kita perlu tangan anda dan hati anda dan fikiran anda sehingga kami mempromosikan bangsa kita dan berlaku dunia (dan bahawa orang percaya akan bersukacita di hari kemenangan Allah.)

تنبيه : لو عجبك أى موضوع ولقيت إنه مفيد لأصحابك اعمل شير على الفيس بوك أو تويتر واعلم بأن كاتم العلم يلعنه الله ويلعنه اللاعنون
حمل براحتك